Δευτέρα, 15 Φεβρουαρίου 2010

Love

Το δεύτερο LO που φτιάχνω για την γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου.
Αυτή την φορά μου το ζήτησε η Παναγιώτα Τάτση,
μου έκοψε τα dies που έχω βάλει στην σύνθεση και μου είπε
να τα χρησιμοποιήσω για να φτιάξω μια σύνθεση με θέμα την
γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου.Αυτή τη φορά μου ήρθε
η έμπνευση να φτιάξω μόνη μου τα χαρτιά,χρησιμοποίησα χαρτί 
ακουαρέλας που το έβαψα με κόκκινη ακριλική μπογιά,το καφέ 
πλαίσιο γύρω γύρω και η ίδια κορνίζα είναι φτιαγμένες από canson ,
τις έχω σφραγίσει με γράμμα σφραγίδα με λευκό μελάνι.Τα dies 
είναι δωράκι από την Παναγιώτα και τα λουλουδάκια τα ζωγράφισα 
με λευκή ακριλική μπογιά.Παναγιώτα μου ελπίζω να σου αρέσει
και σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για τα δωράκια σου.

 Πολλά πολλά φιλιά σε όλους.


6 σχόλια:

  1. Υπέροχη!!!Μπράβο Ειρήνη!Το'χεις!Για το χαρτί σου βγάζω το καπέλο μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ κορίτσια!!!
    Χαίρομαι που σου άρεσε Γιώτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολύ όμορφη σύνθεση!τα ζωγραφισμένα λουλουδάκια άψογα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάρα πολύ όμορφο!! Μ'αρέσει πάρα πολύ η καρδούλα που χρησιμοποίησες μπροστά από την φωτογραφία και τα ζωγραφιστά λουλουδάκια!!Εάν δε το ανέφερες δε θα καταλάβαινα ότι τα χαρτονάκια τα έχεις κάνει εσύ, είναι πολύ πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...