Παρασκευή, 19 Φεβρουαρίου 2010

I Love Country Garden

Στο scrapbooking in greece η Ελίνα μας έβαλε άλλη μια
πρόκληση,αυτή την φορά ήθελε μια σύνθεση όπου θα περιέχει
μέσα λουλούδι lollipop.Μέρες σκεφτόμουν τι σύνθεση
να φτιάξω,ώσπου η φίλη μου Ειρήνη Λιόλια μου πρότεινε να
ρίξω μια ματιά σε κάτι καινούργιο που λεγόταν art journaling.
Είναι μια τεχνική όπου μπορεί ο καλλιτέχνης να εκφραστεί με
όποιο τρόπο θέλει πάνω σε μια σελίδα χρησιμοποιώντας μια
τεχνική όπως κολάζ ή να ζωγραφίσει ή να βάλει κομμάτια
από εφημερίδα ή ότι άλλο θέλει και να δημιουργήσει
μια σύνθεση.Συνδύασα λοιπόν αυτή την τεχνική
για να φτιάξω την παρακάτω σύνθεση.
Ξεκινώντας έφτιαξα μαύρο το φόντο κόλλησα την
φωτογραφία και μετά ζωγράφισα
τα σχέδια.Φοβήθηκα,να βάλω πολλά
χρώματα,επειδή χρησιμοποίησα μαυρό και άσπρο,
δεν ήθελα όμως και από την άλλη να γίνει μουντό.
Το αποτέλεσμα δεν με ικανοποίησε απόλυτα.
Ειρήνη σ' ευχαριστώ!!!

Θα ήθελα πολύ την γνώμη σας σ'αυτη τη πρώτη μου
 προσπάθεια.Πολλά φιλιά σε όλους!!!!!!

5 σχόλια:

  1. Πολύ μου αρέσει! το λευκό dabber είναι υπέροχο και τα πορτοκαλένια swirls φανταστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ Κατερινούλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειρηνη μου ειναι καταπληκτικο!!
    Μου αρεσει η δυναμη του μαυρου στα layouts τα swirls και λουλουδια δινουν φως και ταιριαζουν με την φωτογραφια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σχολίασα και στο scrapgreece, αλλά θα τα πω κι εδώ: μπράβο σου που πειραματίζεσαι και τολμάς να δοκιμάσεις τεχνικές! Το μαύρο είναι ένα πραγματικά δύσκολο χρώμα, όμως το φώτισες με έντονα χρώματα!! Μπραβο, Ρηνιώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαίρη μου σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,πραγματικά ήταν δύσκολο,το μαύρο φόντο μου αρέσει πολύ αλλά είναι πολύ δύσκολο να το φτιάξεις.Πάντως έχει ένα ενδιαφέρον και σου τραβάει την προσοχή η αλήθεια,είναι μια άλλη πρόταση στα LO.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...