Σάββατο, 27 Φεβρουαρίου 2010

Θήκη για φωτογραφίες

Αγαπημένοι μου φίλοι,
 Ψάχνοντας στο ίντερνετ ανακάλυψα πως μπορείς να φτιάξεις μια θήκη για φωτογραφίες.Πολλές φορές όταν συγκεντρωνόμαστε με τα κορίτσια για να παίξουμε με το αγαπημένο μας χόμπι,επειδή δεν έχω ακόμα οργανωθεί σωστά,έβαζα της φωτογραφίες μου σε μια σακουλίτσα.Τώρα έχω φτιάξει μια πιο όμορφη θήκη για να βάζω τις φωτογραφίες μου μέσα και να μην χάνονται στην τσάντα με τα άλλα πράγματα.Σας παρουσιάζω την χειροποίητη θήκη για της φωτογραφίες μου.

 



9 σχόλια:

  1. Πρακτικότατο!!! Θα μας πεις πώς το έφτιαξες;;; εγώ έχω πολλές φωτό χύμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ πες μας πως το έφτιαξες είναι τέλειο!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ καλη ιδεα και εκπληκτικο το αποτελεσμα Ειρηνη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ καλές καταστκευές και ωραίο σπιτικό! Καλό μήνα και καλές επιτυχίες σε ότι κάνεις στη ζωή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ειρήνη μου είναι υπέροχο!!!! μπράβο σου!!!
    οταν βρεις το tutorial πες μας το!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...