Τρίτη, 9 Φεβρουαρίου 2010

Άγιος Βαλεντίνος

Σε λίγες μέρες είναι η γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου
και πολλά ερωτευμένα ζευγάρια θα τον τιμήσουν.
Για εμένα είναι άλλη μια ευκαιρία να δείξω 
την αγάπη μου στον σύζυγό μου.Είμαστε μαζί
16 χρόνια και δεν περιμένουμε
αυτήν την ημέρα μόνο για να γιορτάσουμε,
εμείς γιορτάζουμε κάθε μέρα.

Αυτή την σύνθεση την αφιερώνω 
με όλη μου την αγάπη στον Γιώργο.
Θέλω να είσαι υγιείς 
και ευτυχισμένος,σ' αγαπώ πολύ πολύ.


Σας εύχομαι να περάσετε πολύ πολύ όμορφα.
Φιλάκια!!!!!

13 σχόλια:

  1. Να 'στε πάντα ευτυχισμένοι, Ειρήνη μου, πάντα αγαπημένοι! Η σύνθεση σου είναι σούπερ, μου αρέσει ιδιαίτερα το στήσιμο και η επιλογή των φωτογραφιών! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφη σύνθεση και πολύ όμορφο ζευγάρι! Πάντα ευτυχισμένοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κορίτσια σας ευχαριστώ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωωωωω τι όμορφη σύνθεση!!!Μου αρέσει πολύ το χαρτί που χρησιμοποίησες και οι φωτό που επέλεξες και δείχνουν ότι τα χρόνια περνούν ενώ η αγάπη και η αγκαλιά μένουν! Να 'στε πάντα ευτυχισμένοι και αγαπημένοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι όμορφα λόγια Ιωάννα μου,σ' ευχαριστώ πολύ το ίδιο εύχομαι και σε σ' ένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Aχ συνονόματη τι υπέροχη σύνθεση είναι αυτή και τα χρώματα καταπληκτικά!
    Εύχομαι να'σται για πάντα έτσι ευτυχισμένοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καταπληκτική σύνθεση!
    Μπράβο Ειρήνη!!
    Ευχομαι να σται πάντα χαρούμενοι και αγαπημένοι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρυσοθέμη και Ρένα σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πάντα ευτυχισμένοι να είστε κ μαζί να χαίρεστε το κοριτσάκι σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ειρήνη μου να είστε πάντα καλά και αγαπημένοι και ευτυχισμένοι...καθε χρόνος που περνάει να κανει την αγαπη σας πιο δυνατή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. και εσείς Ελευθερία και Ελένη ότι καλύτερο για σας και τις οικογένειες σας και neni μου σου εύχομαι τώρα που ξεκινάς την ζωή σου ότι καλύτερο ψυχούλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πάρα πολύ όμορφη δημιουργία!!Υπέροχο χαρτονάκι και μ'άρεσε πάρα πολύ ο τρόπος που τα συνδύασες όλα!! Είναι πολύ γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...