Δευτέρα, 1 Φεβρουαρίου 2010

Το πρώτο μου μάθημα στο 2ο crop

Το Σαββατοκύριακο για 'μένα ήταν γεμάτο,δεν προλάβαινα να πάρω
ανάσα,παρόλα ταύτα όμως κατάφερα να ξεκλέψω λίγη ώρα για να πάω 
στη συνάντηση μας. Το Σάββατο που μας πέρασε ,λοιπόν,πήγα στο
δεύτερο crop που διοργάνωσε η Ειρήνη στο biz art.
Έφτασα την ώρα που τα κορίτσια έκαναν διάλειμμα,έπαιξα bingo
και πρόλαβα τις κληρώσεις των χορηγών.

  Εγώ και η Ελένη

Αμέσως μετά παρακολούθησα το μάθημα της Ελένης
class two-Tag you're it!!!  Η Ελένη μας έμαθε να χρωματίζουμε τα tags 
με διάφορες τεχνικές που δεν τις ήξερα,φτιάξαμε και ένα μίνι άλμπουμ 
για να τις τοποθετήσουμε μέσα,το αποτέλεσμα ήταν πολύ ωραίο.

 Ευχαριστώ για το μάθημα και τα δωράκια Ελένη ήσουν υπέροχη δασκάλα 
χάρηκα πολύ που σε γνώρισα και που τα είπαμε από κοντά.
 Να μην ξεχάσω να ευχαριστήσω τους χορηγούς και την Ειρήνη
που διοργάνωσε με επιτυχία το crop2. Ειρήνη μου πέρασα πολύ 
όμορφα και σ' ευχαριστώ πολύ για όλα καλή μου.Εντυπωσιάστηκα με 
την σφραγιδούλα της sfragidomania είναι πολύ γλυκιά,
σας ευχαριστώ.Τέλος να μην ξεχάσω να πω ευχαριστώ 
στη Κατερίνα,την Ελευθερία,την Ελβίρα,την Στέλλα 
και την Έλενα που είχαν την καλοσύνη να με βοηθήσουν
σε ότι χρειαζόμουν,thanks girls. 
Ήθελα να καθίσω και στο μάθημα της Ελίνας αλλά δυστυχώς
είχα υποχρεώσεις και δεν τα κατάφερα να μείνω περισσότερη ώρα.
Δεν πειράζει στο επόμενο crop,να είμαστε όλοι καλά και θα τα ξαναπούμε.
Φιλάκια στα μαγουλάκια!!


Εδώ είμαι με την Ειρήνη και την Κατερίνα

6 σχόλια:

  1. Καλό μήνα ωραίο το μπλογκ σου!
    Η φωτογραφία μου λέει ότι περάσατε τέλεια στο crop

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ Ρένα για τα καλά σου λόγια,ναι περάσαμε πολύ ωραία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ Ειρήνη για τα καλά σου λόγια ... χαιρομαι που πέρασες καλά και ευχομαι να τα ξαναπούμε από κοντά σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ειρήνη μου χάρηκα πολύ που σε γνώρισα και δημιουργήσαμε παρεούλα!!!

    Ανυπομονώ να τα ξαναπούμε!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και εγώ Κατερινούλα μου,να είσαι πάντα καλά
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...