Τρίτη, 26 Ιανουαρίου 2010

Καλώς σας βρήκα


Γειά σας αγαπημένοι μου,
Από καιρό σκεφτόμουν να φτιάξω ένα blog για να μπορώ να επικοινωνώ μαζί σας και να μοιράζομαι τις δημιουργίες και τις σκέψεις μου.Να συστηθώ λοιπόν,με λένε Ειρήνη,είμαι παντρεμένη εδώ και 16 χρόνια με έναν υπέροχο άνθρωπο και έχουμε μια όμορφη κορούλα που είναι 15 χρόνων.Από όσο θυμάμαι τον εαυτό μου πάντα μου άρεσε να φτιάχνω πράγματα μόνη μου.Έχω ασχοληθεί με διάφορα είδη χειροτεχνιών,όπως ραπτική,ζωγραφική,μάσκες από πηλό με καπέλα της δεκαετίας '20, '30,πίνακες με την τεχνική της κλωστής και φυσικά η τελευταία μου ασχολία είναι το scrapbook που το έχω λατρέψει.Η πρώτη μου δημιουργία είναι digital scrapbook της D'@mour-QP du kit Something as Love by Joe.Θα χαρώ πολύ να μου στείλετε τα σχόλια και τις παρατηρήσεις σας ή ακόμα και τις προτάσεις σας,σας χαιρετώ προς το παρόν να περνάτε όλοι σας καλά.
                                 

9 σχόλια:

  1. Καλή αρχή στο blog σου :-) Να το γεμίσεις με πολλές και όμορφες δημιουργίες

    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλορίζικο!!!! Με το καλό!!! Πάντα να είσαι δημιουργική με ό,τι κι αν καταπιανεσαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kαλωσορισες στην παρεα των bloggers Ειρηνη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. welcome to the club!!!!
    Καλές δημιουργίες και παντα χαρές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας κορίτσια να είστε πάντα καλά και να χαμογελάτε συχνά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ειρήνη, συγχαρητήρια για το blog σου! Καλή αρχή και καλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ειρηνάκι μου, καλώς ήρθες στη Blogογειτονιά!!!
    Ανυπομονούμε να δούμε τις όμορφες δημιουργίες σου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ελπίζω να σας αρέσει κορίτσια θα βάλω τα δυνατά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...